Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Τα μυστικά ομορφιάς των stars


Τα μυστικά για ομορφιά, καλή ζωή, ακόμα και σεξ μοιράζεται η εγχώρια showbiz αρκετές φορές με τους fans της. Εμείς συγκεντρώνουμε τα κυριότερα και σας τα παρουσιάζουμε.
Demy Shape Secret: Φρόντισε το Δέρμα σου 

Demy's secret: Φρόντισε το δέρμα σου.

"Μην ξεχνάς ποτέ το καλό ντεμακιγιάζ. Για καθαρισμό χρησιμοποίησε μάσκες λευκής αργίλου και πίνε αρκετό νερό"


Ντορέττα Παπαδημητρίου: Μάθε ποιά είσαι.

"Η ζωή για μια γυναίκα αρχίζει όταν αποκτά μέσα της δύναμη. Όταν φθάσει να ξέρει ποιά ειναι, να το αποδέχεται και να το απολαμβάνει, τότε αρχίζει η ζωή της. Μπορεί στα 30, το 40 και ποτέ."




Μαίρη Συνατσάκη: Μήν έχεις "απαγορευμένες" τροφές.

"Έχω ηρεμήσει με τα θέματα διατροφής και έτσι έχουν ηρεμήσει και οι αυξομοιώσεις του βάρους μου. Δεν μου απαγορεύω τίποτα. Εάν μπώ σε αυτή τη διαδικασία, είναι σίγουρο ότι θα πέσω με τα μούτρα στην απαγορευμένη τροφή και θα έχω ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα"



Τάμτα: Μην αμελείς τον μεταβολισμό σου


"Επειδή δεν είμαι πια 20 χρόνων, πρέπει να φροντίζω το μεταβολισμό μου. Είναι όπως και οι κρέμες προσώπου. Η πρόληψη είναι η πιο σωστή αντιμετώπιση"



Ζέτα Δούκα: Άσκηση δεν είναι μόνο το γυμναστήριο

"Μπορεί η άσκηση να είναι παιχνίδι με τα παιδιά, τρέξιμο με την κολλητή μας, αντί να πιούμε μαζί καφέ. Και απαιτεί μόνο ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Όλα ξεκινούν από το πόσο θες να κάνεις κάτι. Αν το θες, δεν υπάρχουν εμπόδια"



Δέσποινα Βανδή: Make love, not war!

"Μία σύζυγος, για να είναι ευτυχισμένη, πρέπει να κάνει πράγματα για τον εαυτό της, να κάνει πράγματα με το σύντροφό της και... σεξ!"




Πηγή: shape.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου