Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

6 συμβουλές για να χάσεις βάρος ΤΩΡΑ


Η απώλεια βάρους, χρειάζεται πειθαρχία, τακτική και πάνω απ' όλα θέληση. Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά μια και καλή.

1.Περιόρισε τις θερμίδες που καταναλώνεις.   

Όχι, δεν είπαμε ποτέ να είσαι με έναν θερμιδομετρητή στο χέρι. Οι επιβλαβείς για την δίαιτα τροφές είναι γνωστές σε όλους μας (όχι η καρμπονάρα δεν ειναι διαιτητική). Εάν πάλι, επιμένεις να μετράς όλες τις θερμίδες που καταναλώνεις, τοτε έχουμε να σου πούμε οτι για να χάσεις ένα κιλό τη βδομάδα πρέπει να κόψεις ή να κάψεις 500 θερμίδες την ημέρα. Επειδή όμως αυτό είναι λίγο δύσκολο, προτίμισε να κόψεις τις 250 και να κάψεις 250.
2.Be focus.

Ακόμα και αν υπάρχουν 100 πράγματα γύρω σου που σε αποσπούν, προσπάθησε να αφοσιωθείς στη γυμναστική σου (όποια κι αν είναι αυτή), χωρίς να αφήνεις τίποτα να σε αποσπά.

3.Φάε φυσιολογικά.

Όταν λέμε φυσιολογικά, δεν εννοούμε να πέσεις με τα μούτρα. Κατανάλωσε όλα τα γεύματα που πρέπει και ρίξε την ποσότητα στο μισό.

4.Προσπάθησε να γίνεις "αθλητικός τύπος".

Καλά κατάλαβες. Μπορεί η γυμναστική να μην είναι το κύριο μέλημα σου, γιατί δεν την έχεις βάλει στη ζωή σου. Όταν λέμε γυμναστική δεν εννοούμε να κλειστείς στους τέσσερις τοίχους του γυμναστηρίου. Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι γυμναστικής που δεν είναι τόσο βαρετοί όσο φανταζεσαι (τρέξιμο, υπαίθρια κλπ)

5.Μην αφήνεις τις αμαρτίες σε απόσταση βολής.

Έφόσον έχεις ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια, δεν θα ήταν και ό,τι πιο φυσιολογικό τα ντουλάπια σου να θυμίζουν ζαχαροπλαστείο. Φρόντησε, λοιπόν, να έχεις απαλλαγεί απ' όλες τις λιχουδιές που σε βάζουν σε πειρασμό.

6.Μην ξαναγυρίσεις στις παλιές σου συνήθειες.

Έχεις φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα και είσαι περήφανη γι αυτό. Αυτό σου το κατόρθωμα, όμως, δεν σου δίνει σε καμία περίπτωση την άνεση να φάς την σακούλα με τα πατατάκια που κατανάλωνες πριν χάσεις βάρος. Προσπάθησε, λοιπόν, τις διατροφικές συνήθειες που υιοθέτησες να τις καθιερώσεις. 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου